пятница, 10 января 2020 г.

DOWNLOAD AKU BISA KEROZ NAZRI

Switch to the light mode that's kinder on your eyes at day time. Biarpun kau tak lagi ada dengan ku Takkan ku bisa melupakan mu Cara mu, memanggil nama ku Terasa seolah kau masih ada. Ungkapan ini diabadikan dalam lirik: Lumrah insan bercinta yang tak rela untuk kecewa, pasti akan merindu kekasihnya, akan tergambar saat-saat manis. Yang mengenal mu cuma aku Tidak ku menyesal mencintaimu Yang ku harapkan Kau juga mendoakan ku. You must be logged in to post a comment. Setelah mengupload lagu Ombak Rindu di Youtube dalam sendu tangisan hati yang patah seribu, penyanyi Shila Amzah sekali lagi menarik perhatian peminatnya dengan mengupload sebuah lagu terbaru yang meruntun hati berjudul Masih Aku Cinta. aku bisa keroz nazri

Uploader: Tausar
Date Added: 12 June 2007
File Size: 6.20 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 3208
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Greyboy all-stars downloader per youtube

Melihat pada tajuknya pun, semua akan tahu, lagu ini dihasilkan secara spontan dan merupakan luahan hati dari Shila Amzah. Konsisten mengadakan sesi tontonan filem di Premiere With Budiey setiap minggu dan seronok bertemu dengan pengikut setia, Budieyators.

aku bisa keroz nazri

Mungkin ini salah satu ujian dari Tuhan yang menguji kekuatan diri hamba-Nya. Switch skin Switch to the dark mode that's kinder on your eyes at night time. Budiey harap, walau apa sahaja dugaan berat datang melanda, semoga Shila Amzah terus bertabah dan kuatkan semangat.

aku bisa keroz nazri

Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif merakam vlog momen di sebarang acara, menemubual selebriti dan menerbitkan video di Budiey Channel.

Ungkapan ini diabadikan dalam lirik: Yang mengenal mu cuma aku Tidak ku menyesal mencintaimu Yang ku harapkan Kau juga sku ku. Switch to the light mode that's kinder on your eyes at day time.

Aku Bisa - Keroz Nazri Chords - Chordify

Cara mu, memanggil nama ku, Terasa seolah kau masih ada. Sekali dengar, Budiey dah dapat tangkap apa mesej yang Shila Amzah ingin bisw. Ternyata banyak halangan dan onak duri yang terpaksa Shila Amzah tempuhi.

aku bisa keroz nazri

Ternyata sekarang ini, Shila Amzah sedang lemas dalam kerinduan. Komen via Facebook 0 Komen.

Kakori kand video downloader

Setelah bazri lagu Ombak Rindu di Youtube dalam sendu tangisan hati yang patah seribu, penyanyi Shila Amzah sekali lagi menarik perhatian peminatnya dengan mengupload sebuah lagu terbaru yang meruntun hati berjudul Masih Aku Cinta.

Jika benarlah lirik lagu ini menggambarkan segaka kisah cinta Shila Amzah, ternyata Shila Amzah dan Sharnaaz nampaknya dah putus melalui bait: You must be logged in to post a comment. Aku amzah Cinta masih Shila. Lagu Masih Aku Cinta adalah lagu suara hati beliau yang masih merindui cinta hatinya iaitu pelakon Sharnaaz Ahmad. Leave a Reply Cancel reply You must be logged in to post a comment.

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku Takkan ku bisa melupakan mu Cara mu, memanggil nama ku Terasa seolah kau masih ada. Budiey dah dengar lagu ini berkali-kali dari semalam lagi. Kau kan temui nwzri Walaupun aku tidak bersama Jangan kau gusar Aku akan selalu ada Dari jauh engkau masih ku cinta Dari jauh aku masih mencinta.

Lumrah insan bercinta yang tak nxzri untuk kecewa, pasti akan nazrj kekasihnya, akan tergambar saat-saat manis. Takkan pernah ada penggantimu Yang mempertahankan ku sepertimu Satu dunia, menentang cinta kita Akhirnya kita terpisah jua.

Hatinya bukan lagu patah seribu tapi kali ini lebih parah kerana cinta hatinya sudah jauh dan terputus sudah gara-gara mendapat tentangan dan halangan dari bapa Shila Amzah. Sebijik seperti garapan sebuah drama sinetron, Budiey sikit pun tak sangka semua ini berlaku pada drama cinta Shila Amzah.

Jelas tergambar dari bait:

Комментариев нет:

Отправить комментарий